Het komt regelmatig voor dat een aanbestedende dienst overweegt een aanbesteding in te trekken. Bijvoorbeeld omdat hij erachter komt dat hij de opdracht niet goed heeft uitgevraagd, of omdat de aanbesteding zelf gebreken blijkt te bevatten. Maar mag dit zomaar?
Het intrekken van een aanbesteding leidt vaak tot grote ergernis bij ondernemers, die meestal al veel tijd en moeite in het maken van een aanbieding hebben gestoken. Procedures bij de rechter kunnen het gevolg zijn. In het komende webinar zal – vanuit de verschenen jurisprudentie hierover - aandacht worden besteed aan veelgestelde vragen over dit onderwerp.
Tijdens dit event komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Wanneer mag je als aanbestedende dienst een aanbesteding intrekken?
- Waar moet je op letten als je een aanbesteding intrekt?
Praktische informatie:
Dit webinar is bedoeld voor en gericht op inkopers en juristen van aanbestedende diensten. Deelname aan dit webinar is gratis voor abonnementhouders en proefabonnementhouders. Deze hebben via een mailing een eigen aanmeldlink ontvangen.
Deelname voor Nevi-leden die geen InkoopJurisprudent-abonnement hebben is € 25,- excl. BTW. Deelname voor niet-Nevi-leden is € 75,- excl. BTW.
Over dit evenement
DATUM 1-6-2021
TIJD 11:00 - 12:00
PLAATS Online
LOCATIE Webinar
PRIJS €75,00excl. btw
LEDENPRIJS €25,00